lørdag den 19. december 2015

Levende ord

Herren gør de gudfrygtige til et lys midt i mørket, især når de er venlige og barmhjertige. Sl. 112:4
Når vi snubler, falder vi ikke, for han holder os i hånden. Sl. 37:24
Hvis nogen iblandt jer har ærefrygt for Herren, så hør, hvad hans tjener siger. Når det ser sort ud, og I ikke kan få øje på nogle lyspunkter, så stol på Herren og bed ham om hjælp. Esj. 50:10

19. dags profeti om Jesus
Mine søskende vil ikke kendes ved mig, de ser mig som en fuldstændig fremmed. Jeg brænder af nidkærhed for dit Hus. Den hån, som ramte dig, ramte også mig. Sl. 69:9-10
Ordet kom til denne verden, en verden, han selv havde skabt, men verden ville ikke kendes ved ham. Han kom til sit eget folk, men de tog ikke imod ham. Joh. 1:10-11



Ingen kommentarer:

Send en kommentar