fredag den 16. januar 2015

Levende ord


Det var nemlig Guds plan og vilje at åbenbare hele sit guddommelige væsen gennem sin Søn, Kol. 1:19
Faderen elsker Sønnen og har overgivet alt i hans hænder. Joh. 3:35
Ja, faktisk regner jeg alt det gamle for at være uden værdi, fordi jeg nu har noget langt bedre. Jeg har nemlig lært Jesus Kristus at kende som min Herre. Derfor har jeg taget afstand fra min tidligere religiøsitet og kasseret den som affald. Nu ønsker jeg kun at blive ét med Kristus. Jeg forsøger ikke længere at opnå Guds accept ved at prøve at overholde Toraen, men sætter min lid til, hvad Kristus har gjort for mig. Derved kan jeg også blive ét med ham i hans lidelser og død og få del i den kraft, der oprejste ham fra de døde. Jeg ser jo frem til at genopstå fra de døde, ligesom han gjorde. Filp. 3:8-11

Ingen kommentarer:

Send en kommentar