onsdag den 14. marts 2018

Ugens


… lige et øjeblik …
Integritet
For år tilbage rejste jeg jævnligt med fly fra Amsterdam til Minneapolis, I forbindelse med Billy Grahams verdensomspændende TV kampagner.  På en af turene kom jeg til at sidde ved siden at en yngre dame, helt i rødt, hun var på vej hjem til Canada til sin mors begravelse. Under vores samtale spurgte hun om, hvad jeg skulle i USA, og jeg forklarede, hvad jeg skulle. Så udbryder hun: ’Alle de TV prædikanter er et bundt svindlere fra en ende af!’ Men så tog hun sig i det og fortsatte. ’Nej, ham Billy Graham har der aldrig været noget pjat med.’ Hans bevidste, valgte livsførelse, gav mig anledning til at kunne dele evangeliet om frelse ved at tro på Jesus og ved at modtage ham, med denne kvinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar