torsdag den 16. juni 2016

Levende ord

Jeg kommer snart! Hold fast ved det, du har, så ingen skal tage din sejrskrans. Åb. 3:11
Og hun tænkte: »Hvis bare jeg får rørt ved hans sjal, bliver jeg helbredt. Matt. 9:21
Inden længe kom der en spedalsk mand hen imod Jesus. Han faldt på knæ foran ham og bad inderligt: »Herre, hvis du vil, kan du gøre mig rask!« Jesus rakte hånden ud og rørte ved manden. »Det vil jeg!« sagde han. »Bliv rask!« I samme øjeblik blev manden renset for sin spedalskhed. Matt. 8:2-3
På grund af manglende tro, svarede Jesus. For det siger jeg jer: Hvis I bare havde tro som et sennepskorn, ville I kunne sige til sådan et ‘bjerg’: ‘Flyt dig!’ og det ville flytte sig. Der ville ikke være den ting, som ville være umuligt for jer. Matt. 17:20

Ingen kommentarer:

Send en kommentar