onsdag den 28. oktober 2020

Levende ord

Mange mirakler har du gjort for os, Herre. Du har gennemført dine underfulde planer. Ingen var i stand til at hindre dem. Jeg ville gerne fortælle om alle dine undere, men de er for mange til at tælles. Det er ikke slagtofre og afgrødeofre du ønsker, men du har givet mig ører til at høre med. Brændofre og syndofre har du ikke behag i. Da sagde jeg: »Se, jeg er parat! Der står skrevet om mig i bogrullen, og jeg ønsker at gøre din vilje, Gud. Din lov er skrevet i mit hjerte.« Sl. 40:6-9

Faderen elsker mig, fordi jeg adlyder den befaling, han har givet mig: at jeg skal ofre mit liv og siden få det igen. Ingen kan tage mit liv, men jeg ofrer det af egen fri vilje. Jeg har autoritet til at ofre mit liv, og jeg har autoritet til at tage det tilbage. Jo. 10:17-18

Ingen kommentarer:

Send en kommentar