fredag den 23. februar 2018

Ugens

… lige et øjeblik …
Klar til at skifte adresse?

Han har forkynd evangeliet for millioner, været hos præsidenter, konger og dronninger over hele jorden. Talt til ministre, parlamentsmedlemmer i hundredvis, har bedt for og med dem – Billy Graham – der måske har øvet indflydelse på flest mennesker i verden, er nu blevet forfremmet til herligheden. Et helt århundrede blev hans liv, verden over æres hans minde. Selv har jeg haft det privilegium at være tolk for ham flere gange. Det var et meget enkelt og klart budskab. ’Kom til Jesus, omvend dig fra din synd, tro på ham og bliv frelst.’ Når nogen spurgte ham om, hvordan han vidste, at Gud var til, lød svaret: ’Jeg har talt med ham i dag.’ Ifølge sønnen Franklin sagde han: ’En dag vil du høre at Billy Graham er død! Tro ikke et ord af det! Jeg er mere levende end jeg var her, jeg har bare skiftet adresse, for at være sammen med Gud.’ Ære være hans minde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar